Ženy moje milované, obraciate sa na mňa so žiadosťou na osvedčený a jednoduchý systém na rýchlejšie chudnutie a ja som vám za to všetkým vďačná..

Na druhej strane je to veľká zodpovednosť. Preto s tým, čo mám 100% overené stovkami zhodených kíl mojich žien ti teraz v postupnej sérii emailov odhalím:

Preberieme si všetko od A do Z tak, ako svoj denný harmonogram nastaviť, aby si chudla rýchlejšie s väčšou zábavou (a tiež spevnila svoju postavu)…


Takže, aby si schudla rýchlejšie (a/alebo zpevnila postavu), potrebuješ využiť každé eso a toto je tvoje 8.

Naposledy si sa dozvedela, že je dôležité papať pomaly. Dnes na to nadviažeme a bude opäť extrémne jednoduché.

(Pretože v jednoduché malé kroky vedú k veľkým zmenám)

Po každom súste polož príbor z rúk späť na stôl.

Toto je ďalší zlepšovák, ktorý znásobí efekt predchádzajúceho návyku jesť pomaly.

Príbor späť na stôl
Príbor späť na stôl

Touto jednoduchou vedomou zmenou prelomíš svoj podvedomý zvyk jedenia a bude to pre teba nielen nový zážitok, ale žalúdok bude mať hodne času zistiť a vyslať signál, keď zasvieti kontrolka sýtosti „Spokojný!“.

Je to jednoduché. Rozvoniavajúce jedlo ťa čaká na tanieri. V ruke držíš kovovú lyžicu.

Naberieš si sústo a „ham“. A ako dáš bager do úst, polož príbor naspäť do taniera, na stôl.

Prečo? Pretože ak papáš pomaly, má to viacero výhod. 

Zhrnutie:

Po každom súste polož príbor späť na stôl a tvoje jedenie sa stane vedomejšie, budeš sýtejšia, jedlo si viac vychutnáš a pritom budeš chudnúť = zješ menej ako obvykle.

Ahoj a uži si zvyšok dňa:-)

ProfiMama


Ďalšie časti denníka: