Ženy moje milované, obraciate sa na mňa so žiadosťou na osvedčený a jednoduchý systém na rýchlejšie chudnutie a ja som vám za to všetkým vďačná..

Na druhej strane je to veľká zodpovednosť. Preto s tým, čo mám 100% overené stovkami zhodených kíl mojich žien ti teraz v postupnej sérii emailov odhalím:

Preberieme si všetko od A do Z tak, ako svoj denný harmonogram nastaviť, aby si chudla rýchlejšie s väčšou zábavou (a tiež spevnila svoju postavu)…

Krok číslo 5

VŽDY KEĎ SI HLADNÁ, NAJPRV SA NAPI 3dcl VODY.

Počula si, že “Hlad je prezlečený smäd”?

Nie, nesrandujem a hoci sa ti to môže zdať pritiahnuté za vlasy, ver mi, keď som to pred 6 rokmi začala používať na mojich klientkách, bola to rada na nezaplatenie a ich radosť na neuverenie.

Neraz za pocitom hladu stojí smäd, alebo inak povedané telo môže byť smädné, ale ty smäd nepocítiš. Namiesto toho pocítiš hlad.

Vždy keď pocítiš hlad, napi sa aspoň 3 dcl vody naraz, ale čistej vody. Lebo sladená voda zvýši tvoj krvný cukor, telo začne produkovať hormón inzulín, aby cukor z krvi odpratal a to môže u teba vyvolať znova len ďalší pocit hladu (je to taký, bohužiaľ, začarovaný kruh).

A keď sa napiješ, je možné, že hlad prejde. Ak prešiel, je to v poriadku. Ak neprešiel, ak ho aj o polhodinu cítiš, kľudne sa najedz. Teraz už s čistým svedomím, že to je naozaj hlad. Ale, zase to nepreháňaj s porciami. Striedmosť prinesie ovocie.

Pi vodu
Si hladná? Napi sa vody

Tieto tipy vyššie môžeš použiť a odporučiť aj niekomu, kto má napr. problémy so zaspávaním, alebo sa v noci budí…

Zhrnutie:

Keď si hladná, najprv sa napi vody. Ak aj o polhodinu cítiš hlad, napapaj sa.

Ahoj a uži si zvyšok dňa,
tvoja ProfiMama


Ďalšie časti denníka: