Ohodnoť tento článok:

Štatistiky chorých na rakovinu stále stúpajú. Existuje mnoho faktorov, ktoré zapríčiňujú rakovinu – siahajúcich od nášho životného prostredia až po naše emócie. Práve jedlo je všetko to, čo jete a je to to, čo vyžaruje von. Tu je spôsob ako znížiť niečo z vašej stravy, tak aby sa vašmu telo darilo .

Palivo pre Rakovinu je Cukor

Dr Otto Wartburg (držiteľ Nobelovej ceny) spolu s ďalšími zdravotnými odborníkmi hovoril o tom, ako rakovina miluje cukor už od roku 1920. Prekvapivo veľa lekárov nehovorí svojim pacientom s rakovinou, že ak budú naďalej jesť spracovávané potraviny plné chemických látok, bude sa im pravdepodobne ešte ťažšie bojovať proti tejto chorobe.

Nemecký fyziológ, popredný biochemik, lekár a laureát Nobelovej ceny je presvedčený o tom, že by ste mohli vyhladovať rakovinu priamo v tele. Aj keď to nemusí byť vždy také jednoduché, je to niečo, čo by mohlo významne zmeniť hru.

Vedecká teória vysvetľuje vzťah „Cukor vs. Rakovina“

Jeho teória vychádza z toho, že malígne bunky a rast nádoru bol spôsobený tým, že bunky si generujú energiu cez adenosíntrifosfáty (ATP) prostredníctvom neoxidačného delenia glukózy (cukru). Recyklácia metabolitu z tohto procesu zvanom glykolýza a obeh adhA späť do tela spôsobuje anaeróbne dýchanie. To je opakom toho, čo sa stane so zdravými bunkami. Zdravé, ne-rakovinové bunky vyrábajú energiu pre telo využítím oxidačnho rozkladu pyruvátu, konečného produktu glykolýzy, čo vedie k oxidácií mitochondrií. Preto lekári prišli k záveru, že rakovina je naozaj založená na mitochondriálnej dysfunkcii. Normálny proces dýchania kyslíka v tele je zmenený na kvasenie cukru. Ak telo odstráni cukor, nebude rozvíjať rakovinou.

Spojenie medzi cukrom a rakovinou definitívne nie je novinkou.

Koľko cukru sa skrýva v jednotlivých potravinách:

Väčšina ľudí sa ľahko zbaví hlavných zloduchov, ktoré sú plné spracovaných cukrov – koláčiky, sladkosti, sladené vody, atď. Problémom na Slovensku a tiež v iných krajinách je, že tak mnoho potravín je preplnených spracovaným cukrom, ktorý je skrytý v popise na obale. Produkty označené ako „zdravý“ jogurt, cereálie,celozrnné pečivo alebo biele pečivo a dokonca „nízko-kalorické“ potraviny môžu byť plné cukru.

Najjednoduchší spôsob ako eliminovať nežiadaný spracovaný cukor je prestať kupovať „bežné potraviny“ či polotovary alebo minimálne obmedzte stravovanie v nekvalitných reštauráciách a „fast-foodoch“.

Prestaňte kupovať tovary vo veľkých baleniach mega-obchodných reťazcov, pretože tieto potraviny sú preplnené cukrom (sacharidmi, karbohydrátmi). Dokonca aj šalátové dresingy môžu byť preplnené cukrom.

Ale ako zvládnem chuť na sladké?

Aby ste sa vysporiadali s vlčím hladom na sladké, zvýšte konzumáciu zdravej čerstvj zeleniny a tiež vitamínu C.

Zdroje:

Leave a Reply

Your email address will not be published.