Týchto 10 najväčších chýb pri chudnutí musíš poznať ako otčenáš
4.5 (90%) 2 hlasov

V priebehu rokov som videla mnoho ľudí prejsť rovnakými chybami, ktoré sa opakujú znovu a znovu. Našťastie pre Teba som tu načrtla kľúčové kroky, ktoré môžeš podniknúť. Nechceš predsa robiť to isté, čo robia zle iní ľudia. Chceš získať pozitívne výsledky.

1. Uvedom si dôsledky pasívneho fajčenia. Dym sa pohybuje okolo Tvojho oblečenia, vlasov, doma alebo vonku. Dokonca aj keď si fajčiar, buď ohľaduplný k ostatným okolo seba, ak si zapáliš cigaretu. Fajčenie môže spomaliť Tvoj pokrok v chudnutí. Je dôležité, aby si bol dosť zdravý na dokončenie akéhokoľvek cvičenia, ktoré práve robíš.

2. Tvoje vzťahy a podpora rodiny môžu ovplyvniť to, ako sa dokážeš sám motivovať. Dostať sa z pohovky a vžiť si do mysle robenie niečoho pre svoju váhu a zdravie. Príliš veľa ľudí upadá do rutiny. V nej veľkú úlohu hrá zlá výživa, zlé návyky a žiadne cvičenie.

3. Jedenie pred spaním by malo byť tabu. Veľké NIE, keď sa snažíš schudnúť. Dobrým pravidlom je nejesť nič 2 hodiny predtým, ako pôjdeš do postele. Vypi pohár alebo dva poháre vody a spi aspoň 7-8 hodín. Je dokázané, že dobrý spánok hrá kľúčovú úlohu v úspešnom chudnutí.

4. Snaž sa vyhnúť akýmkoľvek bláznivým nápadom v stravovaní. Môžeš počúvať o nových produktoch v stravovacom priemysle, ale tie prichádzajú a odchádzajú. Dobrá strava je jednoduchá a výživná. Zameraj sa na dobré jedlá a cvičenie, zmenši porcie jedál a vynechaj sladkosti.

5. Ľudia často cvičia so zámerom schudnúť a spaľovať kalórie. Nepozerajú sa však na intenzitu svojho cvičenia. Ak cvičíš príliš tvrdo, môžeš otupiť svoje zmysly a hlad. Zároveň mysli na to, že dobré opakovacie cvičenia môžu stimulovať Tvoju chuť k jedlu. A zvýšiť Tvoj metabolizmus.

Extrakt Zeleného čaju 9000mg

60 kapsúl prírodného výťažku na 30 dní, podporuje spaľovanie tukov, zabraňuje starnutiu buniek, predchádza srdcovým chorobám.

Kliknite tu pre objednanie Zeleného čaju

6. Mnohí z nás sú v dnešnej dobe tak zaneprázdnení, že berú svoje zdravie ako samozrejmosť. Aj v Tvojom živote môžeš stratiť záujem a zameranie. Pozri sa na svoj denný režim a zisti, ktoré aspekty zaberajú väčšinu Tvojho času. Práca, rodina, deti. Všetci môžu tolerovať Tvoje ciele. Takže všetky ich zhodnoť. Môžeš získať lepšie perspektívy, ktoré Ťa poženú vpred.

7. Trénovať by si mal s váhami, ktoré sú upravené podľa Tvojich požiadaviek. Nie je praktické cvičiť s ľahkými váhami. Ťažšie váhy lepšie budujú svalovú hmotu. Formujú Tvoje telo pri stredných až vysokých opakovaniach.

8. Mnohí ľudia robia chybu v pravidelnom stravovaní. Pociťujú emočný stres alebo nepohodlie. To sa môže podpísať na ich stravovacích postupoch. Pretože si myslia, že by mali jesť len vtedy, keď pocítia hlad. Hlad môžeš cítiť počas dňa pomerne často. Takže si dávaj pozor, kedy si jedol naposledy. Jedz menšie porcie jedla každých 4 až 5 hodín. To Ti zjednoduší rozhodovanie, kedy jesť znova.

9. Ľudia sa často dostanú na svoju požadovanú hmotnosť. Vtedy si uvedomia, že veci nie sú dokonalé naraz. Je to vždy výzva. A život je taký. Mal by si využívať svoju energiu na to, aby si bol zdravý telom a mysľou. Týmto spôsobom bude pre Teba problém udržania požadovanej hmotnosti zábava a nie mučenie.

10. Vyhýbanie sa zlým potravinám je niečo, čo by sme mali všetci robiť. Ale koľko o tom naozaj vieš? Potraviny s vysokým podielom cukru a tuku sú vždy okolo a pokúšajú nás. Napríklad v rýchlom občerstvení alebo v stánku s nekvalitnými potravinami. Nauč sa nové spôsoby, ako jesť. Začni si pripravovať jedlo doma. To môže byť zábavné a obohacujúce. Záleží len na Tebe, aby si robil správne rozhodnutia. Nakoniec to stojí za tú námahu.